Vilket jävla väder!

Fyfan vilket äckligt uttröttande väder, man vill bara ligga kvar i sängen hela dan men det kunde jag inte göra för älsklingen var tvungen att åka hem. Inte många timmars sömn blev det heller, men vi får väl skylla oss själva som ligger vakna tills klockan sex hahah.

Sitter just nu och väntar på att min blodssyster och min lillasyster ska komma hit, alltså Linda och Kim. Har saknat de filurerna lite smått under tiden jag har varit isolerad, vilket jag i och för sig fortfarande är, och så hoppas jag på att älsklingen får komma förbi senare igen. Vi får också middagsgäster här hemma, mammas kusin Johnny och hans fru Fia, några av de skönaste människorna i världen säger jag bara. Så det ska nog bli roligt, men nu ska jag loda lite framför datan tills jag ska gå till bussen och möta mina små systrar, ni får ha det så bra så länge och så hörs vi senare.

Puss på er! /
GLAS

Robin, du är underbar. Min lilla älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0